Nagyít

Spuri kék 500ml

Web ID: 353

10000 Ft

Az ár db-ban van megadva!!!

Univerzális alkatrészek

 

Elérhetőség: Rendelhető

Kondíció: Új

Gyártó: - Nincs megjelölve -

JG-2 VERSENY ÜZEMANYAG ADALÉK benzin-, dízel- és gázüzemű motorokhoz

A Magyarországon gyártott SPURI adalékanyagok 1998 óta érhetőek el a piacon. A cég termékei elősegítik a motor optimális működését azzal, hogy tökéletesebb égés biztosítanak és így csökkentik a káros anyag kibocsájtást. Ezen felül eltávolítja az üzemanyagban keletkező kiválásokat, dinamikusabbá teszik a motort és csökkentik az üzemanyag fogyasztást.

A SPURI termékek használatával csökkentheti az üzemanyag-szivattyú és adagolórendszer kopását.

A SPURI üzemanyag-adalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!

 

Funkciók 1. Kezelhetőség, üzemanyag tankban való viselkedés: a) Habzás: rögtön az üzemanyag kútnál a betankoláskor tapasztaljuk, hogy a habzás milyen bosszantó, különösen gázolajoknál, erre szolgál a habzásgátló tulajdonsága a SPURI JG-2-nek. További előnyöket nyújt rázós terepviszonyoknál, ahol a rázkódás miatt az ellátó vezetékrendszerbe olyan mennyiségű levegő kerül, amit a légtelenítő rendszer nem tud kidolgozni magából, ebből ellátási gond és pillanatnyi szárazon-futás léphet fel. b) Hideghűtő képesség: A gázolajoknál a dermedéspont és a szivattyúzhatóság téli időjárásban igen fontos! Az adalék javítja a tűrőképességet. Fontos megjegyezni, hogy az is számít mennyi adalékot öntünk a gázolajhoz. Javasolt: 0,2 - 0,6%-ig, attól függően milyen hideg van, valamint milyen gázolajhoz töltjük, a kutaknál is téli - nyári átállások vannak. Benzines járműveknél a hideg nem okozhat gondot. c) Lerakódások: Alapvetően a tárolási stabilitásra vezethető vissza. Az üzemanyag állaga - összetétele megváltozik, szerepet játszik az idő, a hőmérséklet, a nyomás és az alap üzemanyag minősége. Ezeket a káros átalakulásokat az adalékcsomagok késleltetik vagy megakadályozzák. Időrendben két funkció különül el: 1. lerakódás megelőzés, 2. a lerakódás feloldása d) Benzin: Ezen az oldalon az adalékok helyzete, megelőzés jellege két részre osztható: fizikai oldott állapotban való tartásra, valamint a kémiai öregedés késleltetésére. Súlyosbítja a helyzetet a jármű üzemanyagtank úgynevezett lélegzése, melynél a ki - be áramló levegő számos korrozív anyagot szállít. A hőmérséklet különbség hatására még a lecsapódó kondenzvíz is súlyosbítja a helyzetet. Télen jégdugót okozhat, nyáron vízgyűjtő dugulást, ezen túl pedig lökésszerű porlasztó - befecskendezőbe való jutást - felmelegedve ez az egyenetlenség korrozív folyamatot indít el, mely a tönkremenetelhez vezet. A JG-2 adalék feloldja, majd apró diszpergátumban szétosztja az üzemanyagban. Az üzemelő motor így észre sem veszi, sőt vannak olyan konstruciós motorok, ahol légbeömlő oldalon vízporlasztást alkalmaznak, ezzel növelve az expanziót. Tehát kis mértékben pozitív hatása van. Vegyi oldalon a SPURI JG-2 adalék úgy juttat be stabilizáló anyagot a benzinbe, hogy a heterogén folyadék nagyobb szénatom számú molekulái sem gyantásodni, sem "gum - képződésre" nem lesznek hajlamosak. e) Gázolaj: Fontos, hogy tankolás előtt még fagypont feletti tartományban keverjük el a SPURI JG-2 adalékot. Az adalék kettős hatással dolgozik, szétválasztva, külön lebegtetve tartja a parafin kristályokat, valamint hozzárendel egy síkosító anyagot, ami nem engedi összetapadni a sok apró ragacsos parafint. Hidegtől függően az adagolás 100 - 300 ml-ig/50 liter, ez azonban az alap gázolajtól függ, illetve az észter - aromás tartalmától. Így a tankot és olajszűrőt meg lehet védeni az eltömődéstől és a dugulástól. Az utólag adalékolt, lefagyott gázolaj - rendszer is talpra tud állni, de idő kell ahhoz, hogy a motortól felmelegedett résolaj csöveken, vagy a fűtött gázolajszűrőn keresztül ismét oldatban legyen a parafinok elegye. f) Növényi olajok: Ezek az anyagok még több, nagyobb szénszámú molekulák heterogén elegyét képezik. Igen sokat javít a szivattyúzhatóságán, de más anyag is szükségeltetik adalékolási szinten. Cégünk fejlesztési fázisában van ez az adalék, a kezdeti sikerek bizakodásra adnak okot. Ha elterjedne a biokutak mennyisége, akkor rögtön forgalomba hozzuk. Sajnos a megújuló energia elleni bürokratikus rendszer erősebb, mint a környezetünk védelme. Az eladandó mennyiség ma még nem rentábilis az engedélyeztetési eljáráshoz és a fenntartáshoz. A teszt - kilométerek és üzemórák minden esetre folyamatosan nőnek. g) Az üzemanyag kenőképessége a robbanás előtt: Alapállás: Folyamatosan publikálják több helyen, hogy a "száraz" üzemanyag mennyire káros. Fogalmazzuk meg - külön, robbanás előtt - mit jelent ez. A benzin, a gázolaj és a vele érintkező alkatrészek és ellátó rendszerek falán és felületén jelentkező károsodás, roncsolódás, oxidációs és mechanikai kopás fokozott volta a száraz üzemanyagra ad következtetést. Káros hatások: (1) a fémtank hamarabb korrodál, műanyag tank elöregszik, törékennyé válik a műanyag csőrendszerekkel együtt (2) üzemanyag-szivattyú elöregedése, szigetelt rendszer sérülése, mozgó alkatrészek kopása (3) kenési hiányosságok az adagoló rendszerben ezer bár feletti dízel ellátó rendszerének kopása, szelepek elégtelen működése (különösen a közösen nyomócsöves rendszerek mágnes szelepeinél) (4) legkisebb kenőképességet képvisel a biodízel üzemanyag, bármilyen felépítésű motorban alkalmazva (5) Megoldás: Olyan adalék csomagokat alkalmaznak az üzemanyag-gyártók, mellyel ezt megpróbálják kiküszöbölni, kisebb-nagyobb sikerrel. A nagy tételben gyártott üzemanyagok ára nem engedi meg, hogy értékes, túl drága komponenseket használjanak. A SPURI JG-2 olyan alkotókat tartalmaz, melyet több éves tapasztalattal igazoltunk. Több funkció és alkotó között antagonisztikus ellentét van. A találmányt az elmúlt fejlesztési évek folyamán úgy tökéletesítettük, hogy a hatásmechanizmusok összeférhetőek legyenek. A korábbi adalékok kopáscsökkentő tartalma eljegesedéshez és kokszos lerakódáshoz vezettek, a SPURI JG-2 alkalmazásánál ilyen nincs! h) Színezékek: Jelentőségük túlnyomó részt a folyadék fajták megkülönböztetésén alapszik, egyrészt az adalékot kell szemrevételezéssel azonosítani, másrészt a vele kezelt üzemanyagot sem árt (ha látszik a színeltérés). Arra vigyáztunk, hogy a színezék olyan legyen, hogy az hamu képződés nélkül elégjen, így többlet röptető komponenssel nem kell újabb térfogatrészt elvenni az adalékból, koncentráltsága így nő a SPURI JG-2 energia folyadéknak. i) Tisztító funkció, robbanás előtt: Nem érinti a közvetlen befecskendezésű motorok szívószelepeit, de a karburátorosokét igen. Továbbá az adagolóban lerakódott maradékok oldatba jutása és a felületek tisztántartása is a SPURI JG-2 feladata. A folyamatos használat alatt ezek a detergens alkotók felelnek a tisztaságért az üzemanyag szivattyúknál, adagolóknál, nyomócsöveknél és a mágnes szelepeknél. j) Gázképződés: Fontos feladat az, hogy az üzemanyag forró motorba való vezetése közben nem keletkezzen gáznemű anyag. Ez az illékonysággal is összefügg, minél illékonyabb az üzemanyag, annál nagyobb az esély a gázképződésre. Az üzemanyag pl.: a benzin, bizonyos fokú illékonyságára pedig nagy szüksége van a motornak a levegővel való keveredésben, ezt az ellentétet oldja meg, és optimális irányba mozdítja el a SPURI JG-2 -es. Különös jelentősége van a karburátoros motoroknál, amikor a párolgási hőelvonás miatt jegesedés lép fel. Erre lett kifejlesztve a JG-3-as adalék, mely a JG-2-es módosított változata (pl.: a VFTS LADA jegesedését is kiküszöböli és -5 fok alatt nem tartalmaz csak töredéknyi hűtőgélt az adalék). k) Statikus feltöltődés gátlása: Az üzemanyagok vezető képességét jelenti, a SPURI JG-2 javítja, de csak kis mértékben - korábban az ólom-tetra-etil tartalmú benzineknél kimagasló eredményt tudott elérni, de ez a benzinfajta ma környezetvédelmi szempontból elfogadhatatlan - megoldás a konstrukción keresztüli potenciál kiegyenlítés. 2. A hengerben történő égéskor: a) Oktánszám növelő benzinnél; cetánszám növelő gázolajnál b) Robbanás által határolt felületek lerakódás megakadályozása, és a korom kitisztítása, a SPURI JG-2-es tesztmotoroknál a szétszereléskor igen jó eredményeket hozott. Fontos elméleti tény, amit a gyakorlatban igazoltunk, hogy a SPURI JG-2-es koromeltávolító, tisztító hatása miatt 1 - 1,8 oktánszámmal kisebb üzemanyag is megfelelt "bekopogás" nélkül. A maradék korom eltávolításához idő kell, az idő sok mindentől függ, tapasztalataink szerint a 4-5 tankolástól egészen a 10000 km-ig. c) Kopáscsökkentés is fontos üzemanyag adalék tulajdonság, főleg a kompresszió viszony megőrzése, a mozgó - súrlódó felületeken. Már akkor jó eredményt értünk el, ha az előző pont szerint a korom nem jut a súrlódó felületek közé. Ha a robbanás hőmérsékletét stabilizáljuk, ezzel a motor hőmérsékletét is. A tartósan hideg vagy felhevült motor jobban kopik! d) Edző - polírozó - szilárdító mechanizmus: Ismeretes, hogy a járművek által beszívott levegő összetétele igen változó (pl.: páratartalom, por, stb). A levegőben szálló por egy része szilicium-oxid, melynek kis része nem akad fent a levegőszűrőn, hanem bejut a robbanó térbe. Adott továbbá egy magas égési hő, egyidejűleg pedig egy magas végnyomás (dízel motoroknál 28 - 32 bár, benzinesnél természetesen sokkal kisebb a végnyomás). A robbanás pillanatában nagy nyomáson és hőmérsékleten már csak egy kis segítség kell, hogy kialakuljon egy értékes nanométeres szilicium-szén vegyület, mely a gyémánttól csak 4%-al marad el keménységben. A körülményekhez kell egy katalitikus segítség is, ugyanis a hőfok kevés lenne a kialakuláshoz, de ezt tartalmazza a SPURI JG-2. Az edzési folyamat pedig a hideg - meleg felület nagyobb különbségéből adódik, párosulva az időintervallum lerövidítésével. Tehát a magas fordulaton tud a legjobban edződni, a fokozatosság elvét azért be kell tartani. A két módszer eredője a gyakorlatban bizonyított, amit 1997.-ben alig akartunk elhinni a kísérleti fázisokban. Ez a két alapelv is segít javítani a motor tartósságán. Ha valaki 10-50 tankolásnál használta a SPURI termékek valamelyikét, de 1-2 tankolást kihagy, nem érez nagy visszaesést, ugyanis a fényes felületek később kezdenek érdesedni, a keményített rész később kezd lekopni, amit új edzett réteg nem követ, valamint később kezdenek a kormos lerakódások jelentkezni. Tehát az állapot - diagnosztika is sinus-hullámszerű. Továbbá olyan alkotók vannak a SPURI JG-2 adalékban, melynél úgy ég el az üzemanyag, hogy annak lefolyását időben befolyásolja. Ez egy több fázisú, úgynevezett egymásba fuzionáló lépcsős robbanás. Mivel az üzemanyagok felépítéséből eredően többféle molekula konfiguráció van jelen, ezek égése is más, csupán ezt a tulajdonságot kellett erősíteni. Tapasztalati végeredmények születtek ezek motorkímélő, tartósság növelő és kopáscsökkentő voltára. e) Nyomaték - növelés: Több összetevőből ered, melyet most rendszerezünk. - fűtőérték növelés - oxigénpótlás az égéshez (laza kötési energiájú oxigének, ahol a szén és hidrogén erős kötésébe konfigurál) - a sinus-hullámszerű robbanás lefolyást bővíteni, munkateret növelni a lépcsős, egymásra épülő expanzióval - a kipufogó fázisban hidegebb henger előkészítés a nagyobb expanzió érdekében (hűtőgél elve) - üzemanyagok legkisebb cseppekre bontása, növelve az égési felületet és a tökéletes oxidációt - a szén és hidrogén alkotók arányának módosításával - a szén növelésével természetesen számítani kell több bejuttatott, laza kötésszerkezetben lévő oxigénnel is -, a benzinhez adalékolt bioetanollal csökken a nyomaték, nő a fogyasztás, csupán az emissziós tényező javul, ugyanis több a kipufogó gázban a víz - a szívó és kipufogó szelepek egyidejű, kicsiny egybenyitása is nyomaték többletet okoz, ha az jól kiszámított; feltétele a megfelelő torló - fojtó nyomást kifejtő kipufogó rendszer, viszont ezek akkor működnek jól, ha az üzemanyag is egyre jobb minőségű - kis fordulaton a gyenge nyomaték oka: a négy ütem sebessége nincs arányban az égési affinitással, ezért az ilyen lassú égéshez szükséges alkotókat is tartalmaznia kell az üzemanyagnak - hideg és indított motor égési karakterisztikája is sajátos, gondoljunk az automata szívatók - dúsítók által okozott kipufogóból áradó elégetlen benzinszagra, ilyenkor az üzemanyag kondenzál az égéstér falán és nem hajlandó tökéletesen, maradéktalanul elégni; a SPURI JG-2 gondoskodik róla, hogy ezt jelentősen csökkentse, (erre való a harmatponti hőmérséklet javító komponense az adaléknak) 3. Kipufogó fázis: - Itt már megkezdi a SPURI JG-2 a következő égési ciklus előkészítését, a robbanáskor az üzemanyag egy pici része nem ég el, ez a különleges anyag gél formát vesz fel nyomás alatt. A kipufogó szelep nyitásakor a nyomáscsökkenés hatására légnemű állapotban eltávozik. Képzeljük el a szódáspatron becsavarását, pont ilyen lehűlési folyamat zajlik a hengerek falain. Ennek igazolására mértük a füstgáz torok hőmérsékletét, megállapítható, hogy a SPURI JG-2 nélküli és az adalékolt közötti különbség 31-120 fok közöttivel alacsonyabb volt, ez előnyt jelent a kipufogó rendszereknek, sőt turbós járművek feltöltési mechanizmusának. Nyilván kihat a motorolaj tartósságára is, ahol a turbó kenőolaj nem ég meg, és a dugó alját fecskendező köpőkék is hűtő szerepet játszanak. - A leömlőt elhagyva vizsgáljuk a kipufogó egyéb részeit, benzines járműveknél a lambda szonda tisztasága is fontos, mert csak így tud funkcionálni. A koromelzáródás miatt hamis jelet ad és addig öngerjeszti magát, míg a katalizátor tönkre megy. - A katalizátornak utánégető szerepe van, egy tökéletlen égés utáni dúsított füstgáz tömődést okoz, mely túlhevüléshez, elolvadáshoz, vagy egyszerű szétrobbanáshoz vezet. Ezt akadályozza meg, életkor növekedést okozva, a SPURI JG-2-es használata. Az optimálisabb égéskor kevesebb terhelést kap az utánégető. A kipufogógázban a JG-2 tisztító alkotói végzik feladatukat a katalizátor mikro felületén. - Koromtalanító jellege tehát a kipufogó rendszerben is meg van, a füstgáz összetétele miatt. - A kondenzvíz hosszú jelenléte is káros a kipufogó rendszerre, erre a megoldás a minél rövidebb idő alatti elpárologtatás. Ezért látjuk a kipufogócsövön az intenzívebb vízelhagyást, ami fele idő alatt megszűnik. A tiszta belső felületen nem tud bediffundálni semmilyen vastag koromrétegbe, ahol a rozsdásodási hajlamot fokozza. Városi, rövid távú üzemmódban ez igen nagy jelentőséggel bír. 4. Összegző tapasztalatok: Teszteléseinket megerősítették a versenysportban használt járművek extrém körülményei, valamint széria autók és motorok használatánál a lakosság és a vállalkozói szféra visszajelzései is. A leglátványosabb, folyamatos vélemények az alábbiak: - Könnyebb indíthatóság, még téli zord időben is. - Egyenletesebb alapjárat. - Nyomatékosabb, nagyobb teljesítmény, különösen alsó és a legmagasabb fordulat tartományban. - Nagyobb végsebesség. - Kedvező CO tartalom a füstgázban (néha nulla). - Alacsony CH tartalom. - Fokozott motorolaj védelem, későbbi elhasználódás. - Javítás nélküli, különlegesen sok futásteljesítmény. - Igen jelentős fogyasztás csökkenés (hasonló üzemmódnál). - Benzines járművek kopogás megszűnése. - "EGR" szelep későbbi tönkremenetele (néha megjavulása, tisztulása). - Gázolajnál dermedésgátló hatása kiemelkedő. - Nyári - kánikulai időben kimagaslóan hűtött motorműködés, hősokk gél működésének visszaigazolása. - Odafigyelést igényel: a régebbi, vagy a sok lerakódást tartalmazó járműtankokból, az oldhatatlan fém és por részeket szűrőbe távolítja el, melyeket cserélni kell. Egyéb jellemzők: Kiszerelések: 500 ml, 4,98 liter ártalmas rendkívül gyúlékony Szavatossági idő: korlátlan Tárolás: 0 C feletti hőmérsékleten

I. A Felhasználási feltételek tartalma


1. A jelen felhasználási feltételek (Szerződés) a Autó Extreme Full Tuning Ker. és Szolg. Kft. (7100 Szekszárd, Tartsay Vilmos u. 13.; a továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltetett Fulltuning (http://www.fulltuning.hu) oldalain elérhető webshop szolgáltatás igénybe vevője (Ön vagy Felhasználó) általi használatának feltételeit tartalmazza.

2. A Szolgáltatás használatával Ön elfogadja a jelen Szerződés feltételeit. Az Üzemeltető jogosult a Szerződés egyoldalú módosítására azzal, hogy a módosításról rövid felhívás formájában jelen oldalon tájékoztatja a Felhasználókat. A módosítást követően a Szolgáltatás használata a Szerződés módosításának elfogadását jelenti.

II. A Szolgáltatás használatának általános szabályai


1. Regisztráció, felhasználói fiók

1.1 A Szolgáltatás igénybevételére Ön kizárólag akkor jogosult, azaz, felhasználói fiókot akkor hozhat létre, ha: a) Ön elmúlt 18 éves és cselekvőképessége nem korlátozott; vagy b) Ön 14. életévét betöltött kiskorú és a Szolgáltatás használata során kizárólag a saját, munkával szerzett keresményének erejéig rendelkezik; vagy c) Ön jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdálkodó szervezet nevében jár el és Ön szavatolja, hogy jogosult az adott szervezet képviseletére; illetve, ha d) Ön saját nevében, valós személyes adatai, illetve elérhetőségei megadásával regisztrál. Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben egy Felhasználó valótlan adatokkal vagy több alkalommal regisztrál, az adott Felhasználó Szolgáltatáshoz történő hozzáférését korlátozza.

1.2 A Felhasználó köteles valós adatokat megadni a regisztráció során. Amennyiben adataiban bármilyen változás történik, köteles fiókjában azt rögzíteni. Egy felhasználó kizárólag csak egy felhasználói fiókkal rendelkezhet. Ha Üzemeltető azt észleli, hogy egy felhasználó több fiókot is fenntart, jogosult azokat felfüggeszteni. Ha az Üzemeltető tudomására jut, hogy egy Felhasználó nem valós adatokkal regisztrál, vagy feltételezhető, hogy két vagy több fiókot ugyanazon személy regisztrált vagy használ, az adott fiók használatát felfüggeszti. A Felhasználó köteles pontos és valós elérhetőségeket (teljes név, cím, telefonszám, e-mailt cím) szerepeltetnie adatai között. Amennyiben az Üzemeltető tudomására jut, hogy ezek az adatok nem valósak, a Felhasználó ezen adatok alapján nem elérhető, akkor az Üzemeltető jogosult a Felhasználó hozzáférését korlátozni.

2. A Szolgáltatás használatának egyéb feltételei

2.1 Az Üzemeltető a Szolgáltatást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (EKT) rendelkezési szerint közvetítő szolgáltatóként működteti. Az Üzemeltető semmiféle felelősséget nem vállal a Szolgáltatás használatával tett felhívásokkal, ajánlatokkal és az ezek alapján létrejött szerződésekkel vagy bármely szerződés létrejöttének elmaradásával, továbbá a Szolgáltatás hibájával vagy megszüntetésével kapcsolatban. Ön köteles gondoskodni arról, hogy a Szolgáltatás által vagy a Fórumokon elérhetővé tett tartalmat szükség esetén (pl. a későbbi felhasználás céljából) archiválja. Az Ön által a Szolgáltatás használatával vagy a Fórumokon közzé- vagy elérhetővé tett tartalmat az Üzemeltető jogosult, de nem köteles ellenőrizni és a Szolgáltatás használatával vagy a Fórumokon közzétett információk által hivatkozott oldalakon vagy helyeken az Üzemeltető jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

2.2. Ön a jogsértő információkkal kapcsolatos panaszait a következő címekre továbbíthatja: Full Tuning Bt. Postacím: 7100 Szekszárd Tartsay Vilmos u. 13.; illetve használhatja a Full Tuning oldalairól elérhető Kapcsolatfelvételi űrlapot.

2.3 Az Ön által közzé- vagy elérhetővé tett tartalomért, ideértve a tartalom által okozott vagy egyébként azzal összefüggésben felmerült mindennemű vagyoni vagy nem vagyoni kárért kizárólag Ön tartozik felelősséggel. Következésképpen Ön köteles gondoskodni arról is, hogy az Ön által hozzáférhetővé vagy elérhetővé tett tartalom (például harmadik személyek személyes vagy különleges adatai, hozzászólások, képek, szerzői vagy jogi oltalom alá eső szellemi alkotások) harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon (például bűncselekmény elkövetésére buzdítással) nem sértik. Amennyiben a Szolgáltatás használatával vagy az Ön által közzé- vagy elérhetővé tett tartalommal kapcsolatban harmadik személy, hatóság vagy bíróság igényt támaszt vagy eljárást indít, Ön az ilyen igényekkel vagy eljárásokkal kapcsolatban felmerülő valamennyi kiadást, költséget és kár megtérítését magára vállalja, továbbá Ön vállalja, hogy minden az Üzemeltető által megkövetelt intézkedést (például a visszaéléséért vagy a jogsértésért felelősséget vállaló és az Üzemeltető érintetlenségét egyértelműen tartalmazó nyilvános vagy egyéb nyilatkozat megtétele) megtesz a jogsértésekkel és a visszaélésekkel kapcsolatban és szemben az Üzemeltető jó hírnevének megóvása érdekében (ideértve a jogsértés vagy a visszaélés Üzemeltető nevével történő összefüggésbe hozatalának elkerülését és az Üzemeltetőnél az ilyen események következtében keletkező károk és kockázatok megelőzése és mérséklése érdekében tett intézkedéseket).

2.4 A Szolgáltatással kapcsolatos jogsértések esetén az Üzemeltető a jogszabályok által megkívánt keretek között együttműködik a hatóságokkal a jogsértést elkövető személyek felelősségre vonása érdekében. Ön viseli továbbá a Szolgáltatás használatával járó valamennyi kockázatot és felelősséget is, ideértve többek között a más felhasználók által a Szolgáltatás által hozzáférhetővé vagy elérhetővé tett káros tartalmak (például vírusok, férgek) által az Ön számítógépes rendszerében okozott károk és egyéb veszteségek kockázatát, valamint a használat során Önnél keletkezett és a másoknak okozott kárt is.

2.5 Amennyiben a jelen Szerződés bármely rendelkezése érvénytelennek vagy kikényszeríthetetlennek bizonyulna, úgy annak helyébe olyan rendelkezés lép, amely az érvénytelen vagy kikényszeríthetetlen rendelkezés célját érvényesen, a lehető legjobban megközelítő gazdasági hatást vált ki.

2.6 A jelen Szerződésre a Magyar Köztársaság joga irányadó. A jelen Szerződéssel összefüggő jogviták elbírálására a Felhasználók és az Üzemeltető alávetik magukat a Szekszárdi Bíróság kizárólagos illetékességének.

2.7 Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben egy Felhasználó jelen Felhasználási Feltételekben megfogalmazottakkal ellentétes módon jár el, a Felhasználó Szolgáltatáshoz történő hozzáférését ideiglenesen vagy végérvényesen korlátozza.

2.8 Jelen szerződést mind az Üzemeltető, mind a Felhasználó rendes felmondással, 30 napos határidővel felmondhatja. Az Üzemeltető a felmondási határidő végével maradéktalanul törli Felhasználó minden adatát a rendszerből.

2.9 A felhasználók egymás közötti kommunikációjában elvárt az egymás iránti kölcsönös tisztelet. Tilos másik felhasználót kéretlen e-mailekkel, illetve egyéb, nem igényelt módon felkeresni, zaklatni, indokolatlanul fenyegetni. Az aukciós partnerek egymás adatait kizárólag a tranzakció lebonyolításához szükséges kapcsolatfelvételre használhatják fel. Amennyiben egy felhasználó több alkalommal akár más felhasználóval, akár az Üzemeltetővel szemben etikátlanul, fenyegető, trágár hangnemben kommunikál, zaklat, a felhasználó Szolgáltatáshoz való hozzáférése ideigelenesen vagy véglegesen felfüggesztésre kerül.

 

A visszajelzések kezelése üzemen kívül. Kérjük szíves türelmét!

Írjon a termékről!

Értékelés: